A vendita di veiculi elettrici supera di novu u diesel

Più di veiculi elettrici sò stati registrati cà e vitture diesel per u secondu mese consecutivu in lugliu, secondu e figure di l'industria di l'automobile.

Hè a terza volta chì i veiculi elettrici di a batteria anu superatu u diesel in l'ultimi dui anni.

In ogni casu, i novi registrazioni di vitture sò cascati da quasi un terzu, hà dettu a Società di Produttori è Traders di Motori (SMMT).

L'industria hè stata affettata da a "pingdemia" di e persone autoisolanti è una continua mancanza di chip.

In lugliu, l'immatriculazioni di i veiculi elettrici di a batteria anu superatu di novu e vitture diesel, ma i registrazioni di i veiculi à benzina anu superatu di granu i dui.

E vitture ponu esse arregistrate quandu sò vendute, ma i venditori ponu ancu registrà e vitture prima di vende nantu à u forecourt.

E persone cumincianu à cumprà più veiculi elettrici mentre u Regnu Unitu prova di avanzà versu un futuru più bassu di carbonu.

U Regnu Unitu prevede di pruibisce a vendita di novi vitture di benzina è diesel per u 2030, è ibridi da u 2035.

Chì duverebbe significà chì a maiò parte di e vitture nantu à a strada in u 2050 sò o elettriche, utilizanu pile di carburante à l'idrogenu, o qualchì altra tecnulugia di carburanti non fossili.

In u lugliu, ci hè stata una "crescita di paraurti" in a vendita di vitture plug-in, u SMMT hà dettu, cù i veiculi elettrichi di batterie chì piglianu 9% di e vendite.L'ibridi plug-in anu righjuntu u 8% di e vendite, è i veiculi elettrici ibridi eranu quasi 12%.

1

Questu hè paragunatu cù una quota di mercatu di 7,1% per u diesel, chì hà vistu 8,783 registrazioni.

In ghjugnu, i veiculi elettrici di a batteria anu vindutu ancu u diesel, è questu hè accadutu ancu in aprile 2020.
Lugliu hè di solitu un mese relativamente tranquillu in u cummerciu di vittura.I cumpratori in questa ora di l'annu sò spessu aspittendu finu à u cambiamentu di u numeru di sittembri prima di invistisce in novi roti.

Ma ancu cusì, l'ultime cifre illustranu chjaramente i cambiamenti maiò chì passanu in l'industria.

Più vitture elettriche sò state registrate cà i diesel, è da un marghjenu significativu, per u secondu mese in una fila.

Hè una cunsequenza sia di a continua caduta catastròfica di a dumanda di diesel è di l'aumentu di e vendite di vitture elettriche.

Nantu à l'annu finu à a data, u diesel hà sempre un picculu vantaghju, ma nantu à i tendenzi attuali chì ùn durà micca.

Ci hè una caveat quì - a figura per i diesel ùn include micca ibridi.Se li fate in a stampa per u diesel pare un pocu più sanu, ma micca assai.È hè difficiule di vede chì cambià.

Iè, i carmakers facenu sempre diesel.Ma cù e vendite digià cusì bassu, è cù u Regnu Unitu è ​​altri guverni chì pensanu à pruibisce a tecnulugia nantu à e vitture novi in ​​pochi anni, anu pocu incentive à investisce in elli.

Intantu, novi mudelli elettrici sò ghjunti à u mercatu grossi è veloci.

Torna in u 2015, i diesel custituiscenu una frazione sottu a mità di tutti i vitture venduti in u Regnu Unitu.Cumu i tempi sò cambiati.

Linea grisa di presentazione 2px
In generale, e nuove registrazioni di vitture sò cascate di 29,5% à 123,296 veiculi SMMT hà dettu.

Mike Hawes, direttore generale di SMMT, hà dettu: "U puntu luminoso [in lugliu] resta a dumanda crescente di veiculi elettrificati postu chì i cunsumatori rispundenu in un numeru sempre più grande à queste novi tecnulugia, guidati da una scelta di prudutti aumentata, incentivi fiscali è finanziarii è una guida piacevule. sperienza."

Tuttavia, hà dettu chì a penuria di chips di computer, è u persunale autoisolatu per via di a "pingdemia", stavanu "stretling" a capacità di l'industria di prufittà di una prospettiva ecunomica di rinfurzamentu.

Parechje imprese stanu luttendu cù u persunale chì si dice di auto-isolà da l'app NHS Covid in a chjamata "pingdemica".

I prezzi di a carica di e vitture elettriche "devanu esse ghjusti", dicenu i parlamentari
David Borland di l'impresa di audit EY hà dettu chì e cifre debbuli di lugliu ùn eranu micca sorprendenti in paragunà à e vendite di l'annu passatu quandu u Regnu Unitu era ghjustu da u primu bloccu di coronavirus.

"Questu hè un ricordu cuntinuu chì qualsiasi paraguni cù l'annu passatu deve esse pigliatu cù un pizzicu di sali postu chì a pandemia hà creatu un paisaghju volatile è incertu per a vendita di vitture", disse.

Tuttavia, hà dettu chì u "passu à i veiculi à emissioni zero cuntinueghja à pocu".

"Gigafactories chì sfondanu, è e piante di batterie è di veiculi elettrici chì ricevenu un impegnu rinnuvatu da l'investitori è u guvernu indicanu un futuru elettrificatu più sanu per l'automobile di u Regnu Unitu", disse.


Tempu di post: 18-10-2021
  • Seguici:
  • facebook (3)
  • linkedin (1)
  • twitter (1)
  • youtube
  • instagram (3)

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi